A part of me will always wait for you

Klarar jag inte seminariumet imorgon, kommer jag gå hem gråtandes. Detta var svårare än jag trodde, dessutom var det här med stödord till allting är inte riktigt min grej heller, speciellt inte till längre texter Men jag ska försöka tänka lite mer på att vi ska se, för en gångs skull, en bra film imorgon på svenskan, vilket är dirket på morgonen, Sherlock Holmes för att vara lite mer exakt. Det blir en bra start på morgondagen känner jag! Dessutom fick vi mysa till det lite med något gott att ta med sig, så jag tror jag packar ner något sådant i min väska imorgon bitti! Nu ska jag lägga mig och läsa lite så jag klarar deckaren vi ska skriva inom kort och bokredovisningen som också ska hinnas innan jul, jag som inte ens har börjat läsa..
Lifestyle | |
Upp