Sometimes holding on is harder

En bild från förra helgen.
 
Hej hallå! Första veckan av detta skolår har redan hunnit passera och enligt mig har det rullat på utan några problem lver huvud taget! Schemat är bra och klassen är lika bra och tossig som åren tidigare, detta kommer gå så bra så ännu ett år! Men jag tänker ändå skriva äntligen fredeg, har saknat att kunna sova hur många timmar man vill och det ska bli så himla skönt att kunna göra det i hela två dagar nu! 
Jag följde med Emma till Sangis efter skolan och till middag bjöd familjen Sandin på min favorit, tacos! Åt mängder av den goda middagen och efter den stoppade både jag och Emma i oss massor av chirre och Polly till det nya Pritty Little Liars avsnittet så nu ligger vi här i hennes säng som två strandade valar... Tar vi oss upp här ifrån kanske vi hittar på något roligare ikväll, kanske åker vi till och med till Kalix!
Lifestyle | |
Upp