Tre film tips

Dessa tre gudomligt bra filmerna har jag hunnit kika på sedan jag uppdaterade här. Safe Haven och The Lucky One är två kräleks filmer som jag och Emma hann kolla igenom i söndags kväll när vi låg hemma hos henne i Sangis och tog det lugnt, dom är verkligen riktigt bra! De båda har även spänning i sig, till och från. Easy A är mer av en komedi, men man finner lite kärlek även i den. Grymt bra alla tre! :-)  
 
Vad har jag mer gjort? I lördags, dagen då jag kom hem, spenderade jag kvällen hemma hos Frida. Så småningom kom fler trevliga människor dit och jag hade det super bra! 
I Söndags var jag som sag hemma hos Emma, blev bjuden på middag, kollade på film, käkade gott till det och var även ute på en lite promenad.
Igår tog jag med mig Emma hem igen. Vi tog det lugnt hemma hos mig bara. Mamma bjöd på goding middag, vi promenerade en lång och skön promenad och köpte även med oss gurka och dipp på vägen hem. 
Idag har jag bara varit hemma, umgåtts lite med min familj, kvällspromenerat med David och även haft honom här ett tag efter det. Skönt med lite lugn och ro efter fullspeckade veckor i Stockholm! 
Lifestyle | |
Upp