We're smiling but we're close to tears

Jag hade de jätte trevligt med faster tidigare idag, hon hade även med sig Nicole, så himla trevligt att dom flyttat hem från Spanien så man får träffa båda två! Och lilla Nicole som redan blivit två år, hon som var en liten skit sist jag träffade henne då jag var på semester hos dom på Teneriffa förra sommaren. Vi mötte även upp Ellen och Ingrid, en kompi till Angelica och Nicole. Vi åt lunch, vi drack kaffe, vi både kollade och köpte kläder, skor och smink. Jag fick med mig ett par jeans och en topp hem. Jag följde även med Angelica hem när vi var klarade och kramades och lekte med tre av mina andra kusiner som bor alldeles i närheten, jätte trevligt! Jag fick även träffa min saknade farfar! 
När jag kom hem stod det massa grillad mat på bordet, så underbart! När efterrätten var uppäten sprang jag iväg till tåget och åkte hem till Linnéa där även Jennifer var. Vi kollade på youtube videos, käkade lite godis och bara var. Nu är jag hemma igen och ska alldeles snart göra mig klar för natten, är så himla trött! 
 
Lifestyle | |
Upp