Yesterday

Gårdagen började med en promenad i det fina och varma vädret med Camilla kring elva tiden, innan det var dags för mig att gå hem till farmor och äta pannkakor till lunch med henne! Vi hängde sedan med varandra i timmar efteråt, i ett schoppingcentrum där jag fick med mig både jeans(spräckte mina drDenim :((. ) och solglasögon(!!) med mig hem, plus en god kaffe på ett av fiken och massa välbehövligt prat! Älskade farmor, vad jag har saknat henne♥
 
Sedan fortsatte jag vidare till min farbror och hans familj där jag var bjuden på middag tillsammans med min storasyster. De bjöd på grillat, glass, bus med de tre sötaste ungarna i världen, lite skitsnack och annat, innan det var dags att åka vidare för mig och Linnéa igen..
 
Just innan åtta var vi på väg till vår storkusse Mikaela som bor i en lägenhet, inte för långt bort. Vi åkte dit med Angelika och Nicole, där bjöds det på massa gotta, serier, film och ännu mer skitsnack. Ungefär alla slutade såhär i Mickans soffa:
Men det var himla trevligt ändå! Jag har saknat dom massooooor! Angelika körde hem mig kring elva och jag somnade som en bebbe när jag lagt huvudet på kudden, efter ett efterlängtat telefonsamtal till Kalix och lite prat med pappa.
Lifestyle | |
Upp