Bal 2014

Detta fina paret alltså!!!! Två bra kompisar i en smäll som ser ut som himlen, tårarna var nära! Men inte bara dom var fina, även Frida och hennes partner som ni ser på bilden över och ALLA andra såg ut som rena drömmen! Jag tittade på det fina baltåget i sällskap med Emma och hennes mamma, samt lilla Elli som så gärna ville följa med. Jag är så glad över mina fina vänner som fått gå balen idag, och de som kommer att få ta studenten på fredag! Snart är det min tur, SNART. 
 
Imorgon är det min tur att gå ut, inte hela skolan, men grundskolan! Jag kan knappt förstå det själv, men även här är jag lite stolt, stolt över mig själv. Stolt över hur mycket jag har klättrat upp för stegen sedan första året, då skolan inte alls var platsen som jag ville spendera min tid på. Skola över huvud taget fanns inte på schemat. Idag går jag ut grundskolan med bland annat fyra stycken B! Jag lämnade skolan för sista gången med ett leende på läpparna idag, imorgon lämnar jag folkets hus med tårar för att jag kommer att sakna min underbara klass.♥
Lifestyle | |
Upp