Långhelg delux

I torsdag hade jag en kort skoldag och sedan tog jag... Långhelg? Sommarlov? Inte officiellt, men det enda besöket jag ska ha på skolan igen är brännbollstuneringen imorgon. Fredag var en röd dag och därför var det ingen skola, måndag igår och inga lektioner fanns kvar att gå på, idag är det tisdag och vi har kompledighet för avslutningsmiddagen som alla nior ska gå på ikväll. Jag har egentligen bara varit ledig 5 dagar och jag skulle kunna få det till minst 10. Det ska bli kul att få hänga med alla en sista gång igen ikväll, och framför allt att ta vara på lite tid med min kära klass! 
 
Någonting som jag har tagit vara på så är det denna långhelg! Jag har hängt med min favorit alla dagar i rad, det har spelats brännboll, det har spelats kubb, det har sjungits, det har ätits och druckits massor med gotta, det har solats och det har framför allt kliats sönder mängder med myggbett efter helgens alla utekvällar..! Jag är nöjd med livet och lyckligare än någonsin!
Lifestyle | |
Upp