Slutspurten

Jag gör verkligen allt annat än att ägna mig åt skolarbete just nu. Genteknik. Egetnligen tycker jag att sådant är kul, men det är liksom det allra allra sista jag har att göra med skolan på väldigt lång tid så det kanske är därför jag bara inte orkar? Fast det egentligen inte borde vara så. Och fast än jag trodde att de sista veckorna i grundskolan skulle vara ett hell, mer hell än vad det var förra året, förra året som höll på att döda oss. Så ägnar jag inte alls så mycket tid som jag skulle kunna göra eftersom jag inte har någonting annat planerat just nu, och det är inte något stort jobb heller. Jag ska bara delta i ett seminarium där jag ska vara mot genteknink och gadda med mina glasskamrater. Vi har inte haft någonting alls dessa sista veckor och ändå kan jag inte trösta mig med det, sommarlovet är liksom redan här tycker min hjärna.
 
Det är superväder ute också, men tyvärr för kallt för att njuta i bara ben och armar.. MEN som vanligt ska jag njuta av vädret på en promenad istället. Istället för att plugga.
Lifestyle | |
Upp