Sol, sol, strålande sol

Min påskaftons kväll fortsatte hemma hos Ludwig efter mammas bauta middag och jag missade till och med efterrätten, men det gjorde inte mycket för efter någon timme eller två hos Ludde fortsatte vi ner mot stan där fler mycket trevliga människor hängde och min kväll blev kanon! Hade både trevligt och roligt och det var inte alls igår, tillfällen som denna.
När jag vaknade i morse och hade stoppat i mig min älskade frukost var det så varmt och skönt ute så jag ringde efter min bästa vän och ville ta med henne på en första cykeltur, den blev så lång som till hennes mamma som bor hela två mil från mig, det var bra jobbat! Men efter allt detta godis var väl det behövligt. Fick mitt fjärde påskägg idag(!!)
Jag har hängt så mycket i solen idag så jag har till och med fått lite färg. Vi grillade lite i solen när vi kom fram till Emma, vi åkte till hennes mormor och drack kaffe i solen där, sedan kom jag hem och fortsatte att sitta i solen med mamma och Linnéa på altanen. Åh vad jag älskar detta!!
 
 
Lifestyle | |
Upp