Ett sista och sedan är det klart

Fyra senaste. Från min långa promenad i skogen, från min födelsedag, och från dagen vi hade muckfoto bland annat.

Idag har vi gjort bort 9/10 nationella prov, det betyder alltså att vi har ETT enda jävligt prov kvar och sedan är dom över, äntligen!!! Det näst sista gjorde vi bort idag, samhälls del 1 och imorgon gör vi bort den andra delen. Idag handlade det om himla mycket tråkig politik och imorgon tror vi att ekonomin kommer på test och jag vet inte vilket som är värst, men jag håller tummarna. Detta ämne är så ointressant, men samtidigt så intressant!
Idag har jag slutat hyfsat tidigt och jag har spenderat mina hemmatimmar åt lite spanska, lite so samt lite sofftid. Jag tror att min hjärna håller på att ta sommarlov i förtid.
Lifestyle, Mobilblogg | |
Upp