Långhelg

Jag har haft en toppen helg, en toppen helg på fyra dagar med valborgsfirande, promenader, myz, goda middagar och shopping, bland annat. Denna helg var riktigt välbehövlig, trots att vi nyss hade en veckas lov. Och nu är det endas en ynka månad kvar innan det är sommarledighet på gång, solbrända ben(troligen solarium), vita klänningar och skolavslutning. Och för mig och min underbara klass väntas tårar och hårda kramar, för om ynka en månad går vi ut grundskolan och vi börjar gå skilda vägar.
 
Söndag igen och jag var uppe med tuppen, jag var uppe först av alla i huset men fick så småningom sällskap av min käraste Ellinor som hade hört mig komma smygandes ner för trappen. Efter frukosten tog jag med mig Elin på cykeln och tog en skön springtur, efter det har jag hunnit duscha, haft hårinpackning och städat mitt rum samt ätit lunch med mami, nu väntas en promenad med bebban och Rebecca!
Lifestyle | |
Upp