Liar liar, she's on fire

Gårdagen bjöd inte på mycket speciellt. Men jag och mamma bjöd hit Emma på gomiddag och någon timme efter det mös vi vid köksbordet med choklad och frukt samtidigt som det bakades chokladbollar i fulla rullar av E&E och deras kompisar. När klockan närmade sig åtta tog jag och Emma våra cyklar i det duggande regnet och cyklade till Näsbyn, där somnade jag och vaknade gott! 
 
 
Dagen idag har också bjudit på duggregn, men jag och Emma bestämde lunchträff klockan 13 hos hennes pappa och gjorde i ordning amerikanska pannkakor för att piggna till livet lite grann, gottans! Jag tog sedan med henne hem till mig en sväng för att glo på Hundraåringen. 
Nu har hon cyklat hem igen och jag ska äntligen laga tacos till middag med mamma, ännu mera gottans! Ikväll ska vi myza i soffan, äta vår favorit-efterrätt och titta på stora finalen i Mello.
Lifestyle | |
Upp