Nedräkning

HJÄRTAAA
 
Redan idag har vi börjat med tårarna för att det är så nära slutet, eller jag har gråtit, och min favoritlärare. Och från Josse kom det några tårar. Jag kan inte föreställa mig hur jobbig avslutningskvällen kommer att vara om det blev tårar redan idag, bara för att vi hade den sista SO lektionen(???). Jag kommer i alla fall att gå ut med fyra stycken B i mitt betyg, vilket är helt otroligt för mig! Jag drog även till mig ett A på det sista vi hade i skolan idag vilket också var underbart att sluta med! Inte vill väl jag ha några nya lärare, vi har ju som bästa redan.. 
 
Jag var hemma från skolan bakom ett tiden idag och sedan dess har jag bara suttit och häckat med mamma på altanen, det är underbart hur varmt det äntligen är ute trots att solen är bakom moln. Men nu äntligen försvinner molnen och helblå himmel kommer fram, vilket betyder att jag kan ta en lång och skön långpromenad ikväll!
Lifestyle | |
Upp