Skolavslutning 2014

Vilken himla bra dag jag hade igår! Jag startde den med en lunchbuffé med klassen samt en fika innan det var dags att åka hem och göra sig i ordning till kvällens avslutning, som Evelina och Matilda fick äran att fixa mig till. Men det blev också en sorglig timme under den tiden som jag var tvungen att krama klasskamrater och lärare hejdå.. Min fina klasskamrat Erik fick mig även att gråta under sitt piano uppträdande! Efter uppträdanden och tröjutdelning för "årets" gick min klass och mentorer och kramades, fick betyg med en fin ros och fikade lite, innan det var dags att säga hejdå för den allra sista gången. Det var tungt, men jag fyllde hålet i hjärtat någon timme senare, då jag och Evelina besökte Ludwigs hem, där han och hans kompisar satt i bodan och röjde!
Lifestyle | |
Upp