Pannkaks dejt

Var tog det fina vädret vägen???
 
Ännu en dag av denna helg har varit grå och regnig, men jag förgyllde den med några timmar i Sangis, hemma hos familjen Sandin/Hansson. Vi åkte på besök hos mormor och morfar, som jag numera också kallar dem, men i själva verket är det Emmas morföräldrar jag pratar om. Själv har jag inga, så jag lånar hennes. Vilket går alldeles utmärkt för dom också! När vi kom där ifrån stekte jag oss pannkisar till lunch innan mamma och Rob kom och hämtade upp mig igen, en byrå rikare. Äntligen säger jag, för min gamla hade minst sex år på nacken. Så det har jag pysslat med sedan jag kom hem, att rensa kläder och bygga en byrå från komplicerade IKEA(ev. inte snickare-Vera). Nu suktar jag efter middag och sedan får vi se om jag orkar ta mig ur huset eller väljer att myza med familjen en kväll till!
Lifestyle | |
Upp