It's a no more we're apart

Fyra "latest" från mitt kamerarulle. Finns det någonting gulligare än en bebis hand? En bebis hand som håller hårt runt om ditt finger. 
 
Gårdagen bara sprang iväg! Jag tog cykeln till skolan i den skinande morgonsolen, och jag tog cykeln hem i stormen. Men jag tröstade mig med en mellanlandning på Lyktan tillsammans med Linnéa och Erika. När vi kom hem lagade vi gomiddag, jag blev hämtad av Emma, Ludwig och Viktor som skulle ta med mig ut och åka longboard(!!) och till sist men inte minst landade jag i sängen med Linnéa igen och vi njöt av ett avsnitt Grey's, så beroende som jag nu har blivit.. Imorse fick jag dock krama min käraste storasyster hejdå för en längre tid igen och det känns lika jobbigt som alltid, tur det finns facetime!
 
Skoldagen idag har gått minst lika fort som igår eftersom att vi fick sluta cirkus två timmar tidigare. Men än är inte skolan slut för idag, för min del. Spanska står på schemat, kanske hinner jag läsa lite NO också innan jag har lovat bort mig till Rebecca.
Lifestyle | |
Upp