The Other Women

Igår slutade vi en tidigare tid, som vanligt på ferdagar. Solen sken och graderna var mer än ok! Jag hängde på altanen när jag kom hem, till slut kom Emma och vi gick på en timmes promenad, vi låg i paltkoma och till sist med inte minst var vi på bio med Matilda och Ellen, samt Frida och Paulina som vi träffade där. Filmen var himla bra och vi alla fick oss ett gott skratt, eller två!
Idag är det lördag och igår tänkte jag "äntligen ska jag få sova ut", men det fick jag inte.. Förkylningen som jag åkt på har tyvärr inte blivit bättre utan sämre, och jag har sovit så oroligt inatt med både mardrömmar och annat. Så idag ska jag försöka ta det lugnt och friskna till lite, titta på serier och dricka te. Vi får fina middags gäster, det måste jag ju orka med!
 
 
Lifestyle | |
Upp