Andra maj

Mitt senaste yber-snygga tillskott till min skosamling! Dessa har jag sucktat efter i MINST en månad och idag valde jag att råffa åt mig dom, äntligen.
 
Två ledighetsdagar av fyra har nu passerat, det är alltså bara fredag idag och jag är nästan beredd på att klockan ringer tidigt imorgon, men icket. Gud vad skönt!
I onsdags bjöd skolan på ett Zumbapass som fick oss alla att skratta, ha kul och träna våra arslen på samma gång. Jag åt gomiddag hemma med familjen och sedan hängde jag med trevliga människor, kortspelande och massa skratt innan jag somnade gott efter två slaget.
Gårdagen bjöd på ingen nytta över huvud taget! Men jag hängde med någon jag älskar att hänga med. I en bastu, i en säng, och i en soffa framför en jätte bra film, hela dagen lång.
Idag har jag varit vaken sedan halv sju. Jag promenerade hem vid halv nio och följde med mamma samt E&E tiill Luleå vid 10 tiden för ett besök på Sunderbyn och schopping, fick bland annat med mig yttligare två par skor och nu skriker mitt hjärta extra mycket efter sommaren!
Lifestyle | |
Upp