En skoaholic

Idag fick jag sluta redan klockan 13, efter ett muntligt framförande i både spanska och engelska samt ett oförberett nationella prov i språkvalet. Jag cyklade ner till stan tillsammans med Evelina och tog en kaffe på Karlssons och gick i alla möjliga affärer som finns här i Kalix. Jag fick med mig en morsdag-present hem till min älskade mamma som har sin dag på söndag, och ett par nya joggingskor från Team Sportia som planerat. Men jag fick också med mig ett bar enkla ballerinaskor med fin detalj på hälen från Mariannes, vilket egentligen inte var det mest välbehövliga eftersom att min skosamling har växt alldeles för fort under den senaste tiden, men kan man ha för mycket sådant att variera mellan? Det tror inte jag på. Det finns ett till par ballerinaskor som jag suktar efter alldeles för mycket, och när jag har fått dom till mitt ägo ska jag nöja mig. För ett tag. 
 
Lifestyle | |
Upp