Swimwear

 
Swimwear
Jag har blivit alldels för förälskad i bikinitrosor med hög midja och fundera starkt på att bära på sådana i sommar, samtidigt som jag tvekar och känner mig lite för tantig. Men det är ju sådan jag har blivit nu, en tant. En tonårig pensionär, enligt mina nära och kära. Jag är också kär i bikinis med triangel överdel, men jag har inte några större bröst som fyller ut dem så jag får nog helt enkelt hålla mig till den hedliga bandeau bikinin som passar alla olika sorters bröststorlekar.
 
Annars då? Jag kom hem klockan 13 idag och som vanligt hade det fina vädret försvunnit bakom molnen tills dess, tur att det är fredag! Jag har haft nationella hela morgonen och avslutade dagen med en film på svenskan. Mamma kom hem kort efter mig och sedan dess har vi kikat på kläder och grattat min gammelmoster som fyller år idag, hipp hipp hurra!
 
Idag har jag även fått ett samtal från Kalix sjukhus som ville ha mig på sommarjobb, första perioden är min tillsammans med min käre vän Linda och jag är så himla nöjd! Det ska bli skönt att få göra lite nytta denna sommar och inte bara hänga på altanen som förra. MEN tro mig, det blir mycket altanhäng också, hehe.
Lifestyle | |
Upp